неділя, 12 лютого 2017 р.

Науково-методична прблема:  «Використання інноваційних технологій як умови створення мотиваційної основи іноземним мовам» « Створення й ефективне функціонування сторінки з англійської мови “Step by Step”на сайті школи»

Склад мікрогрупи групи:
Керівник творчої групи: Воробйова І.О.,вчитель ІІ категорії
Члени групи:
-          Куткова А.І.,вчитель-спеціаліст
-          Сенченко С.О., вчитель-спеціаліст
-          Тарасевич А.І., вчитель-спеціаліст
Основними завданнями мікрогрупи є :
-              реалізація завдань, які випливають із Закону про освіту;
-              вивчення і реалізація положень нормативно-правових документів;
-.            створення i функцioнування iнтернет сторiнки  для допомоги вивчення англiйськоi мови;
-.           наповнення сторiнки матерiалами;
-.          постiйне оновлення матерiалiв на iнтернет сторiнцi;
-              створення умов для постійного підвищення освітнього, професійного та культурного  рівня вчителів;
-              освоєння нового змісту технологій і наукових методів викладання навчальних предметів;
-              узагальнення досвіду вчителів і втілення його в практику роботи;
Основні функції творчої групи:
-              надання практичної та інтелектуальної допомоги;
-              підтримка педагогічної ініціативи інноваційних процесів;
-              оцінка досвіду та стану процесів і явищ, що відбувається;
-              налагодження і встановлення контактів, зв’язків, які позитивно впливають на реалізацію цілей діяльності творчої мікрогрупи.
ПОЛОЖЕННЯ ПРО ТВОРЧУ МІКРОГРУПУ
1. Загальні положення
1.1. Творча мікрогрупа створюється для апробації нових технологій навчання з урахуванням індивідуальних особливостей учнів і для розробки методичних рекомендацій педагогам після апробацій нововведень.
1.2. До складу мікрогрупи входять на добровільних засадах учителі, зацікавлені в апробації тих чи інших нововведень упродовж року чи кількох років.
2. Завдання творчої групи
2.1. Вивчення нової технології, інновацій, організація експериментальних класів.
2.2. Розробка програми експерименту і її реалізація.
2.3. Формулювання висновків експерименту, узагальнення результатів і розробка рекомендацій педагогам.
3. Організація роботи
3.1. Творчою групою керує вчитель, найбільш компетентний і підготовлений до дослідницької роботи.
3.2. Творча мікрогрупа розробляє програму (план) дослідження на весь період експерименту і захищає її на засіданнях методичної ради школи.
3.3. Засідання творчої мікрогрупи проводяться не рідше одного разу на місяць.
4. Документація і звітність
4.1. План роботи фіксується в спеціальному журналі.
4.2. Питання, що обговорюються, дослідження фіксуються у вигляді аналітичних таблиць, діаграм, висновків І узагальнень, а також рекомендаційпедагогам навчального закладу.
4.3. Аналіз діяльності творчої мікрогрупи надається до науково-методичної ради навчального закладу наприкінці навчального року або після завершення експерименту.
5. Обов'язки, права і відповідальність творчої групи
5.1. Обов'язки творчої групи:
• вивчення інновацій і їх апробація в експериментальних класах протягом навчального року або кількох років;
• розробка критеріїв результативності експериментальної діяльності;
• складання аналітичних матеріалів, оформлення рекомендацій і підготовка спеціальних бюлетенів за результатами експерименту;
• ознайомлення педагогів і батьків учнів із ходом і результатами своєї роботи.
5.2. Творча мікрогрупа має право:
• вносити корективи до програми експерименту з урахуванням умов роботи і отриманих проміжних результатів;
• доповнювати й уточнювати критерії оцінювання експериментальної роботи;
• вимагати від адміністрації навчального закладу забезпечення науково-методичних, фінансових, матеріальних та інших умов для ефективноїроботи ТМ;
• давати рекомендації батькам з організації домашньої діяльності учнів експериментальних класів.
5.3. Творча мікрогрупа відповідає за:
• розробку програми досліджень і її своєчасну корекцію;
• своєчасну інформацію про результати досліджень, хід експерименту, зміни в програмах;

• своєчасну інформацію батьків учнів про хід експерименту.

Немає коментарів:

Дописати коментар