Науково-методична
прблема:
«Використання інноваційних технологій як умови створення мотиваційної
основи іноземним мовам» « Створення й ефективне функціонування сторінки з
англійської мови “Step
by Step”на сайті школи»
Склад
мікрогрупи групи:
Керівник
творчої групи: Воробйова
І.О.,вчитель ІІ категорії
Члени групи:
-
Куткова А.І.,вчитель-спеціаліст
- Сенченко С.О., вчитель-спеціаліст
- Сенченко С.О., вчитель-спеціаліст
- Тарасевич А.І., вчитель-спеціаліст
Основними
завданнями мікрогрупи є :
-
реалізація завдань, які випливають із Закону про освіту;
-
вивчення і реалізація положень нормативно-правових документів;
-. створення i функцioнування iнтернет
сторiнки для допомоги вивчення
англiйськоi мови;
-. наповнення сторiнки матерiалами;
-. постiйне оновлення матерiалiв на
iнтернет сторiнцi;
-
створення умов для постійного підвищення освітнього, професійного та
культурного рівня вчителів;
-
освоєння нового змісту технологій і наукових методів викладання навчальних
предметів;
-
узагальнення досвіду вчителів і втілення його в практику роботи;
Основні
функції творчої групи:
-
надання практичної та інтелектуальної допомоги;
-
підтримка педагогічної ініціативи інноваційних процесів;
-
оцінка досвіду та стану процесів і явищ, що відбувається;
-
налагодження і встановлення контактів, зв’язків, які позитивно впливають на
реалізацію цілей діяльності творчої мікрогрупи.
ПОЛОЖЕННЯ
ПРО ТВОРЧУ МІКРОГРУПУ
1. Загальні
положення
1.1. Творча
мікрогрупа створюється для апробації нових технологій навчання з урахуванням
індивідуальних особливостей учнів і для розробки методичних рекомендацій
педагогам після апробацій нововведень.
1.2. До складу
мікрогрупи входять на добровільних засадах учителі, зацікавлені в апробації тих
чи інших нововведень упродовж року чи кількох років.
2. Завдання
творчої групи
2.1. Вивчення
нової технології, інновацій, організація експериментальних класів.
2.2. Розробка
програми експерименту і її реалізація.
2.3. Формулювання
висновків експерименту, узагальнення результатів і розробка рекомендацій
педагогам.
3. Організація
роботи
3.1. Творчою
групою керує вчитель, найбільш компетентний і підготовлений до дослідницької
роботи.
3.2. Творча
мікрогрупа розробляє програму (план) дослідження на весь період експерименту і
захищає її на засіданнях методичної ради школи.
3.3. Засідання
творчої мікрогрупи проводяться не рідше одного разу на місяць.
4. Документація і
звітність
4.1. План роботи
фіксується в спеціальному журналі.
4.2. Питання, що
обговорюються, дослідження фіксуються у вигляді аналітичних таблиць, діаграм,
висновків І узагальнень, а також рекомендаційпедагогам навчального закладу.
4.3. Аналіз
діяльності творчої мікрогрупи надається до науково-методичної ради навчального
закладу наприкінці навчального року або після завершення експерименту.
5. Обов'язки,
права і відповідальність творчої групи
5.1. Обов'язки
творчої групи:
• вивчення
інновацій і їх апробація в експериментальних класах протягом навчального року
або кількох років;
• розробка
критеріїв результативності експериментальної діяльності;
• складання
аналітичних матеріалів, оформлення рекомендацій і підготовка спеціальних
бюлетенів за результатами експерименту;
• ознайомлення
педагогів і батьків учнів із ходом і результатами своєї роботи.
5.2. Творча
мікрогрупа має право:
• вносити
корективи до програми експерименту з урахуванням умов роботи і отриманих
проміжних результатів;
• доповнювати й
уточнювати критерії оцінювання експериментальної роботи;
• вимагати від
адміністрації навчального закладу забезпечення науково-методичних, фінансових,
матеріальних та інших умов для ефективноїроботи ТМ;
• давати
рекомендації батькам з організації домашньої діяльності учнів експериментальних
класів.
5.3. Творча
мікрогрупа відповідає за:
• розробку
програми досліджень і її своєчасну корекцію;
• своєчасну
інформацію про результати досліджень, хід експерименту, зміни в програмах;
• своєчасну
інформацію батьків учнів про хід експерименту.
Немає коментарів:
Дописати коментар